Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Όλα αλλάζουν... Αλλάζουν όλα με ένα παιδί;


Φοβάμαι! Φοβάμαι όσο τίποτα στον κόσμο! Θα μπορέσω ποτέ ξανά να είμαι ο εαυτός μου;
Θα μπορέσω ποτέ ξανά να ξυπνήσω μεσημέρι το Σάββατο; 
Να κάνω έρωτα με τον αγαπημένο μου στο σαλόνι;
Να πάω για κατασκήνωση σε ένα ερημονήσι;
Να μεθύσω;
Να ....
Θα μπορέσω ποτέ ξανά να κάνω όλα όσα ξέρω μέχρι τώρα... όπως τα ξέρω μέχρι τώρα;

Θα μπορώ ποτέ ξανά να είμαι εγώ... γυναίκα... ή θα πρέπει πάντα απο δω και πέρα να είμαι πρώτα μαμά;
Και...

Πώς είναι άραγε να είσαι μαμά;
Ευθύνες... Μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό...
Όλες οι μαμάδες που ξέρω μου λένε πόσο όμορφο είναι.... αλλά..... 
Πώς μπορείς να είσαι μαμά και ανεξάρτητη γυναίκα ταυτόχρονα;
Πώς μπορείς να μην χάσεις τον εαυτό σου μέσα σε αυτόν τον συμφερτό υποχρεώσεων και συναισθημάτων;

2 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

Μπορείς... πίστεψέ με μπορείς! :))
Kαι όταν με το καλό μεγαλώσει θα το παίρνεις μαζί σου στο camping.

Συμβουλή: Mάθε το να κοιμάται από την πρώτη μέρα που θα έλθει στο σπίτι με μουσική... έτσι θα μπορεί να κοιμάται και με θόρυβο ενώ έχεις κόσμο στο σπίτι.

Xrusafh είπε...

Δεν ξέρω αν σου έτυχε το παιδί ή αν το ήθελες πραγματικά...
Το μόνο που ξέρω είναι πως ναι σίγουρα θα νοσταλγείς κάποιες φορές τις στιγμές που δεν είχες καμία υποχρέωση αλλά πίστεψέ το δε θα άλλαζες καμία ηρεμία με το αγγελούδι που θα αποκτήσεις......
Λένε πως είναι μοναδικό συναίσθημα...
Πως το χαμόγελό του και ένα του βλέμμα φτάνει για να νιώσεις γεμάτος....
Και μη ξεχνάς ένα παιδί είναι ευλογία!
Με το καλό λοιπόν!!!! :)