Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Κυριαρχείς πάνω στον άλλον, καταργώντας τον με μια φυγή...


«Εκείνο που του ζητούσα με την εξαφάνισή μου ήταν εγκατάσταση. Κυριαρχείς πάνω στον άλλον, καταργώντας τον με μια φυγή» έγραφε η Μαλβίνα.

Πόσες φορές έχω κλείσει πίσω μου την πόρτα περιμένοντας να την ακούσω να ανοίγει;
Πόσες φορές έχω τρέξει μακριά σου μόνο και μόνο για να με κυνηγήσεις;

Για να δω αν ακόμα υπάρχει κάτι ή αν είσαι κοντά μου απο συνήθεια....

Μέχρι τώρα δεν το είχα σκεφτεί... Είναι ένα παιχνίδι εξουσιασμού. Φεύγω για να με κυνηγήσεις και να έχω το πάνω χέρι. Να είμαι η δυνατή που φεύγω, να είσαι ο αδύναμος που με κυνηγά...
Παιχνίδι κυριαρχίας. Κυριαρχείς πάνω στον άλλο με τη φυγή...

4 σχόλια:

Xrusafh είπε...

Η Μαλβίνα το χει πει πολύ σωστά!!!!
Και να σου πω την αλήθεια έχει πολύ δίκιο....και αυτή η φυγή τελικά είναι νίκη....είναι σαν αυτό που λέμε του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ!!!!
Καλησπέρα καλή μου!

~reflection~ είπε...

...αφού πρώτα μεινει μισό το παθιασμένο φιλί του εθισμένου έρωτα!!!..

Εγω πάντα λέω:
"Να φεύγεις πριν τα δώσεις ΟΛΑ,
για να μένει μία γλύκα στο Στόμα"...

Αυτη η Γλυκιά Γεύση
μπορεί να ανοίξει την Κλειστή Πόρτα....

ότι άλλο, όχι!.....

φιλι........ολόγλυκο...

flash είπε...

Καλημέα αγαπάκι μου :)
μεγάλη κουβέντα αυτή..
είναι πάντα ο αδύναμος που κυνηγά
είναι πάντα αδύναμος αυτός που κυνηγά;
όχι στην Αγάπη
μόνο στη συνήθεια
και το ποια είναι η αλήθεια
πάντοτε το ξερουμε
κάπου μέσα μας ζει
και αναπνέει..
ας την βοηθήσουμε
με τον τρόπο του ο καθένας :)
Φιλί!

Amor Omnia είπε...

bebaia an fugeis prin ta dwseis ola den tha matheis pote ti tha ginotan an emenes kai polemouses gia osa agapas...

Egw eimai panta ths apopshs na ta dineis ola. Akoma ki an xaseis!

Kalhspera se olous :)