Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Αν σήμερα ήταν η τελευταία μέρα της ζωής μου...

Αν σήμερα ήταν η τελευταία μέρα της ζωής μου...
Θα έλεγα σε όλους όσους αγαπώ πόσο πολύ τους αγάπησα...
Θα ζητούσα συγνώμη απο όσους πόνεσα και το μετάνοιωσα...
Θα δώριζα τα πράγματά μου σε όσους θα τα είχαν ανάγκη...
Θα έφτιαχνα μια διαθήκη ζητώντας να με κάψουν...
Θα μετάνοιωνα που δεν πρόλαβα να κάνω παιδιά... αλλά και αν είχα, θα μετάνοιωνα που δεν πρόλαβα να τα γνωρίσω και να τα μεγαλώσω...
Θα σε έσφιγγα στην αγκαλιά μου για όσο περισσότερο μπορούσα...
Θα λυπόμουν που δεν θα είμαι πια εκεί κοντά σε όσους αγαπάω...
Θα ήλπιζα...
Θα χαμογελούσα...
Και θα έφευγα...

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ....

Αν σήμερα ήταν η τελευταία μέρα της Ζωής μου θα τη ζούσα όπως όλες τις άλλες...

γιατί κάθε μέρα μου τη Ζω σαν να είναι η Τελευταία μου...

Σε φιλώ......μελλοθάνατη εγω, που απολαμβάνω το χυμό της Σταγόνας του Χρόνου.....

Amor Omnia είπε...

mpravo sou!

egw suxna pukna pianw ton eauto mou na limnazei... na pnigetai sth routina... na perimenei "aurio" pou den erxontai...

Kalh sou mera :)